با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آزادی، رسول تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]

ا

  • اتقیا، ناهید ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 72-84]

  • ارمغانی، محسن تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • افکار، عادل اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری در کارکنان رسانه های ورزشی دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • امامی، فرشاد ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • امیر حسینی، سید احسان طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 65-79]

  • امیرنژاد، سعید بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402]

ب

  • باقرپور، طاھرہ شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر توسعه باشگاه‌های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • بحرانی، محمد تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 17-28]

  • بخشعلی پور، وحید ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-90]

  • برقی مقدم، جعفر رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 103-120]

  • بشیری، مهدی رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 103-120]

  • بگمرادی، جواد تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • بهرامی، شهاب تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402]

ت

  • ترکفر، احمد طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 65-79]

ج

  • جامعیان، بهاره طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 65-79]

  • جعفری، حامد رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 103-120]

ح

  • حیدریان، سنا تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 56-64]

  • حسنی، روح الله شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر توسعه باشگاه‌های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • حسینی، ابوالحسن شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 85-102]

  • حسینی، سید عماد ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402]

خ

  • خداپرست، سیاوش ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-90]

  • خراسانی ساسی کلومی، فرزاد تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • خلیفه، سید نعمت نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • خوشدل احمدی، محبوبه طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 48-61]

د

  • دیده خانی، حسین شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 17-32]

  • دریایی، صاحب بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • دهقانی، مهرداد نقش هم هویتی تیم در تجربه لذت بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • دهقان قهفرخی، امین نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 62-71]

  • دورودیان، علی اصغر تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 56-64]

  • دوستی، مرتضی شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 85-102]

  • دوستی، مرتضی تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402]

ر

  • رسولی، مهدی تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 1-16]

  • رسولی، مهدی تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • رضاپور، فاطمه تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]

  • رضایی شیرازی، رضا تبیین و اولویت بندی عوامل موثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • رضوی، محمد حسین شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 85-102]

  • رنجبر، صادق آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402]

ز

  • زارع آبندانسری، محمد تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]

  • زارعی بیدسرخی، علی مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانه‌های ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]

  • زرگر، طیبه تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • زکی زاده، سید بهادر نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402]

س

  • ساعت چیان، وحید نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 62-71]

  • سید عامری، میر حسن شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • سلیمانی، مجید اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری در کارکنان رسانه های ورزشی دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402]

ش

  • شریعتی فیض آبادی، مهدی آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • شکوریان، مینا تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402]

ص

  • صابونچی، رضا رابطه مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • صادقی، احدیه تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • صادقی بروجردی، سعید تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • صفاتی، سهیلا تبیین و اولویت بندی عوامل موثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • صفاری، مرجان تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 17-28]

ط

  • طیبی، بهمن نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 62-71]

  • طیبی، محسن شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

ع

  • عابدینی، نصرت اله رابطه مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • عاشقی، بهنام نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • عاشوری، تقی شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 85-102]

  • عباس زاده، محمدرضا شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 17-32]

  • عبدالملکی، حسین نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • عیدی، حسین انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 29-39]

  • عزیزیان کهن، نسرین تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]

ف

  • فلاح کاظمی، مریم ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 72-84]

ق

  • قاسمی، حمید تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 56-64]

  • قاسمی، حمید رابطه مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • قدمی، سجاد بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • قربانی، سعید طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 48-61]

  • قربانی، سعید تبیین و اولویت بندی عوامل موثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی [دوره 10، شماره 4، 1402]

ک

  • کیانی، محمدسعید تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • کرامتی مقدم، مجید شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • کریمی، علی تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • کریمی زاد، میرحامد نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • کلاته سیفری، معصومه تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402]

ل

  • لطیفی فرد، مهدی تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 17-28]

م

  • محسنی سرشت، طاهره انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 29-39]

  • محمدی، سردار ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-90]

  • محمدی، مرتضی نقش هم هویتی تیم در تجربه لذت بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • منصوری، حسین تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • منظمی، امیرحسین آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402]

ن

  • نجف زاده، محمدرحیم رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 103-120]

  • نسیمی، محمد علی شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 17-32]

  • نعمتی، نعمت الله شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر توسعه باشگاه‌های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • نقیب حسینی، سیده مریم ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402]

  • نیکبخش، رضا تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • نودهی، محمد علی طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 48-61]

  • نوروزی، علی نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402]

  • نوروزی سید حسینی، رسول تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 17-28]

و

  • وظیفه دوست، حسین شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 17-32]

  • وهابی، سید عباس اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری در کارکنان رسانه های ورزشی دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402]

ه

ی

  • یوسفی صادقلو، مهدی مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 33-47]